#Stage: De tijd vliegt…

Ik kan niet geloven dat er nu al een maand voorbij is. De tijd vliegt. Maar het is echt zoals ze zeggen:

“Time flies when you’re having fun.”

Bij Stadspodia Leiden werk ik op de marketing afdeling. Mijn primaire doel was vooral om geïntroduceerd te worden in de echte marketing en communicatie wereld binnen de cultuursector. Daarnaast wou ik zoveel mogelijk praktische dingen leren: PR-plannen opstellen, persberichten schrijven, contact onderhouden en onderhandelen met impresariaten.

We zijn een maand verder sinds ik deze “doelen” heb gesteld. Ik heb nu al gemerkt dat er veel meer te leren valt dan dit. Elke dag word ik opnieuw verrast door een nieuwe uitdaging.

Zoals vele studenten had ik in het begin van mijn Master de angst voor “de dagelijkse sleur” van een vaste baan. Nu ik gestart ben met een vaste baan (weliswaar een stage) ben ik vrolijker dan ooit. Tijdens mijn academische loopbaan heb ik meer dan eens getwijfeld over waar ik mij bezig was en of ik wel de juiste beslissing had gemaakt. Sinds ik gestart ben met werken word ik elke dag zekerder (als dat een woord is) over waar ik heen wil, wat ik wil doen en wat ik wil worden.

I’m a happy bird.

Hieronder wat impressies van mijn eerste stage maand:

This slideshow requires JavaScript.

 

Published by

allisonvsp

Allison, 21, BA of Arts and MA of Media Studies (Comparative Literature and Theatre Studies) at Leiden University.

Leave a Reply

